FreeBSD 6.0-RC1 versus 5.4

From: Benny Simonsen (none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 22 Oct 2005 - 10:10:49 CEST

Subject: FreeBSD 6.0-RC1 versus 5.4
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Benny Simonsen <none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 22 Oct 2005 10:10:49 +0200

Hej

Jeg skal have installeret en par maskiner fra bunden, og overvejer om
det skal være FreeBSD 5.4 eller 6.0 (begge incl. opdateringer)

Den ene er produktions firewall + web + mail + ssh server direkte på
nettet. - Kunne faktisk hitte på at installere .... X på den også.

Den anden er som "arbejdsstation" m. alt muligt forskelligt SW.

Umiddelbart synes jeg at det ville være at foretrække at opsætningen
af maskinerne ligener hinanden en del - så alt for mange af den slags
forskelle i måde som tingene sættes op på ligesom fra 4.x til 5.x
ønsker jeg ikke.

Er 6.x moden til dette brug, eller ber jeg blot om problemer?

Jeg har ikke kunnet finde noget som beskirver forskelle fra 5.x til
6.x, men det findes jo sikkert et eller andet sted - nogen der har et
link?

--
Benny Simonsen