Hyggemøde på Fyn

From: Tim G. Boerresen (none@tim--sunsite.lv.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 22 Oct 2005 - 19:15:59 CEST

Date: Sat, 22 Oct 2005 19:15:59 +0200 (CEST)
From: "Tim G. Boerresen" <none@tim--sunsite.lv.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Hyggemøde på Fyn

Så er tiden inde for et BSD-DK hyggemøde på Fyn.
Arangementet har været udskudt flere gange, men nu er det alvor.
Mødet afholdes her hos mig i Odense SV fredag d. 28/10 fra kl 18.

Selv om det er blevet efterår, så bliver der tændt op i grillen, så du har
mulighed for at stege dine medbagte bøffer, pølser, eller hvad du nu har
lyst til.

Efter spisning går vi igang med at lege med PF. JEg sørger for en
PC med FreeBSD og 4-5 ethernet interfaces, som vi kan eksperimentere med,
samt hvad der skal til af netværk.

Principet er det samme som ved burgerafbrænding hos Laust: Jeg sørger for
salat, flytes, smør, en varm grill, snacks, the og kaffe ad libitum, samt
et begrænset antal øl, som du kan købe af.

Du medbringer selv kød til grillen og hvad du ellers har lyst til at spise
og drikke samt lige så vigtigt: godt humør og lyst til en sludder om BSD
og til at lære lidt mere om pf.

Alle bsd-dk'er, også ikke fynboer, er naturligvis velkomne.
Kommer du langvejs fra, så kan overnatning i begrænset omfang naturligvis
arangeres.

Tilmelding via mail senest torsdag d. 27/10-2005

Venlig hilsen
Tim Børresen, aka niphredil