Re: FreeBSD 5.4 PXE-boot problemer...

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 21 Oct 2005 - 10:16:42 CEST

Date: Fri, 21 Oct 2005 10:16:42 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 5.4 PXE-boot problemer...

On Fri, Oct 21, 2005 at 09:16:24AM +0200, Thomas Alexander Frederiksen wrote:
> Henter kernen, henter sin mfsroot, hænger ved boot.
>
> Om der bruges "boot" eller "boot -v" gør ingen forskel, den hænger uden
> output - og det både med en custom kerne og med generic...

Definer uden output. Starter BTX loaderen? Booter kernen?
Jeg går ud fra at du kender FreeBSD boot processen - ellers vil jeg anbefale
at du læser lidt i dokumentationen om hvordan det foregår.
Det kunne måske være rart hvis du pastede boot udskriften med i mailen.

> Såvel kerne som mfsroot og bootloader er bygget op til flere gange, og
> efter Alfreds opskrift, der som nævnt virkede fint med 5.3.

Nu kender jeg ikke "Alfreds opskrift", men kunne godt lide at vide om de
binære er lavet fra cvs eller du blot har pakket et release ud?

Mvh
Sven

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.org                ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]