Re: ny postgresql-server

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 08 Oct 2005 - 21:14:10 CEST

Date: Sat, 8 Oct 2005 21:14:10 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: ny postgresql-server

On Fri, Oct 07, 2005 at 06:13:47PM +0200, Claus Guttesen wrote:
> Jeg skal vælge enten en sun v40z eller en server
> baseret på Thunder K8QS Pro

Sun Opteron servere er laekre og de har god support, men...
da jeg havde en v40 til laans i foraaret kunne jeg ikke faa freebsd til at
virke paa den. Jeg kunne installere og derefter rebootede den hver gang jeg
naaede til bootloaderen.
Hvis jeg var dig og skulle koere freebsd paa maskinen ville jeg laane en
foerst og sikre at det virker som du forventer.

Mvh
Sven

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.org                ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]