Re: FreeBSD 6.0 & ACPI suspend/resume?

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 25 Nov 2005 - 15:43:21 CET

Date: Fri, 25 Nov 2005 15:43:21 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 6.0 & ACPI suspend/resume?

On Fri, Nov 25, 2005 at 03:06:37PM +0100, Gregers Petersen wrote:
> MEN, når jeg så fysisk klapper låget i og åbner det igen så kommer der
> ikke liv i musen igen - hvilket jeg må indrømme at jeg ikke helt
> forstår, idet jeg forventer at den bare ville læse rc.resume og gøre som
> den skulle??
> Nogen der har en ledetråd på hvor problemet kan være?

Nej ikke helt. Måske et problem acpi og din version af IBM'en.
Jeg ville umiddelbart mene at det burde virke.
Jeg ved dog også at release teamet er ude efter regressions. Hvis du har
mulighed for at teste om det virker på 5.4 ville det nok være en god ide.
Virker det på 5.4 så lav en pr. på det.

-Sven
der selv har problemer med acpi og 6.0

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.org                ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]