X - placering af billede - horisontal

From: Benny Simonsen (none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 14 Jun 2005 - 21:17:11 CEST

Subject: X - placering af billede - horisontal
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Benny Simonsen <none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 14 Jun 2005 21:17:11 +0200

Hej

Jeg har fået en Olivetti fladskærm, LTV170 som jeg ikke helt kan få
til at makke ret.

Problemet er at skærmbilledet er rykket 20% (ca. ca.) for langt til
højre, så der er sort skærm i venstre side, og jeg ikke kan se den
højre del.

Problemet kan løses ved at trykke på en "Auto" på skærmen, men dette
skal gøres hver gang man skifter t. denne mode. :(

Andet alternativ er xvidtune, som jeg kan minimere problemet med - men
ikke helt. (PS: Hvor gemmer xvidtune sin opsætning?)

Gode råd søges.

Specs:
    HorizSync 80
    VertRefresh 75
    DefaultDepth 24
    Modes "1280x1024"

Specs er klippet ud af min xorg.conf fra de respektive sections

De skulle være i overensstemmelse med skærmens specs - pånær
farvedybden som jeg ikke kan finde noget på. (Har prøvet med 16 bit,
uden ændring)

--
Benny Simonsen