Re: X - placering af billede - horisontal

From: Jesper Louis Andersen (none@jlouis--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Jun 2005 - 18:12:55 CEST

Date: Wed, 15 Jun 2005 18:12:55 +0200
From: Jesper Louis Andersen <none@jlouis--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: X - placering af billede - horisontal

Benny Simonsen wrote:

> Gode råd søges.
>
> Specs:
> HorizSync 80
> VertRefresh 75
> DefaultDepth 24
> Modes "1280x1024"
>
> Specs er klippet ud af min xorg.conf fra de respektive sections
>
> De skulle være i overensstemmelse med skærmens specs - pånær
> farvedybden som jeg ikke kan finde noget på. (Har prøvet med 16 bit,
> uden ændring)

Det er skaermen der saetter saadan noget. Normalt er der ikke grund til
at rode med xvidtune, det handler bare om at hive manualen frem til
skaermen og saa finde ud af hvordan man gemmer en indstilling.

Der gaelder sandsynligvis det samme for Claus' tilfaelde, men han
flyttede bare til en anden mode skaermen havde gemt der sad rigtigt.