Re: Radeon 9600?

From: Peter N. M. Hansteen (peter@bgnett.no)
Date: Wed 15 Jun 2005 - 09:02:51 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Radeon 9600?
From: peter@bgnett.no (Peter N. M. Hansteen)
Date: Wed, 15 Jun 2005 09:02:51 +0200

Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Nogen der har erfaring med Ati Radeon 9600 chipset på en bærbar ?

Min Fujitsu-Siemens Amilo 1840W har Radeon Mobility 9600. X både i
OpenBSD 3.6 og FreeBSD 5.n har fungert OK. Nå er jeg riktignok ikke
noen sofistikert grafikkperson, men slike ting som at widescreen-display
(1200x800) ble gjenkjent automagisk er slikt man sette pris på.

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://www.blug.linux.no/rfc1149/ http://www.datadok.no/ http://www.nuug.no/