Re: D-Link DWL-G520 Air Plus Xtreme G Atheros baseret netkort under OpenBSD 3.7

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 15 Jul 2005 - 02:36:24 CEST

Date: Fri, 15 Jul 2005 02:36:24 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: D-Link DWL-G520 Air Plus Xtreme G Atheros baseret netkort under OpenBSD 3.7

Quoting Dusan Sukovic (sukovic@gmail.com):
> ath0 at pci0 dev 18 function 0 "Atheros AR5212" rev 0x01: irq 9
> ath0: mac 112.9 phy 4.5 radio 5.6 5.6, 802.11a/b/gath0: no valid
> channels for regdomain NONE(32976)
>
> Er der måske en løsning til problemet?

Det ser maerkeligt ud. Har du proevet kortet i andre maskiner? Andre
styresystemer?

Saa vidt jeg kan se, koerer du 3.7 release (mac 112.9) -- har du proevet
med -current?

Hvis du skal til What The Hack, kan du ogsaa bare proeve at smutte ned
forbi BSD-lejren og hoere Reyk, om han gider kigge paa det. Du kan ogsaa
sende mig kortet, og saa skal jeg proeve at tage det med derned.

Mvh. Michael.

--
The shortest unit of time in the multiverse is the New York Second,
defined as the period of time between the traffic lights turning green