FreeBSD-administrator søges

From: Joachim Bondo (none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Jul 2005 - 19:39:55 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Joachim Bondo <none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: FreeBSD-administrator søges
Date: Thu, 14 Jul 2005 19:39:55 +0200

Kære BSD-administrator

Igennem mit arbejde i London, hvor jeg af rent godt hjerte holder en
FreeBSD 5-baseret filserver kørende på det lokale netværk, er jeg
blevet spurgt, om jeg kender én, der har lyst til at administrere en
ekstern FreeBSD-server (version 5 vil jeg tro). Den kører en
kommerciel webløsning - endnu uden den store aktivitet - og skal
vedligeholdes løbende med port- og sikkerhedsopdateringer samt
eventuel ad-hoc problemløsning. Al vedligeholdelse sker via SSH.

Jeg forestiller mig en aftale, hvor der betales pr. tidsforbrug. Jeg
ved ikke, hvor meget arbejde, der ligger i det, ej heller hvor meget
de vil kunne betale pr. time. Der er dog tale om et meget lille firma
i startfasen, så regn ikke med at kunne trække dig tilbage med pengene.

Hvis det er noget du kunne være interesseret i (at høre mere om),
send mig da en mail, og jeg vil knytte kontakten til virksomhedens IT-
kyndige.

Med venlig hilsen
Joachim