SV: Problem med proxymap i postfix

From: Brian S. Olsen (none@brian--edbkompagniet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 Jan 2005 - 14:40:47 CET

Subject: SV: Problem med proxymap i postfix
Date: Tue, 25 Jan 2005 14:40:47 +0100
From: "Brian S. Olsen" <none@brian--edbkompagniet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Phil

Jeg tror jeg har luret problemet :)

Hvis man slette "proxy:" ser det hele ud til at virke, hvis jeg laver en tail på loggen går alt lige efter bogen!

Men proxy benyttes jo for at undgå at oversvømme din SQL med connections?
Dvs. hvis serveren bliver udsat for mange samtidige forbindelser, kan man risikere at sql-serveren holder op med at besvare forspørgsler?

Med venlig hilsen
Brian S. Olsen

        postconf -d |grep prox

proxy_read_maps = $local_recipient_maps $mydestination $virtual_alias_maps $virtual_alias_domains $virtual_mailbox_maps $virtual_mailbox_domains $relay_recipient_maps $relay_domains $canonical_maps $sender_canonical_maps $recipient_canonical_maps $relocated_maps $transport_maps $mynetworks

        Hvad hedder den virtual tabel ?