Happy hacking aften den 26 er den stadig aktuel

From: Martin Mathiassen (none@martin.mathiassen--dansikring.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 21 Jan 2005 - 11:28:14 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Happy hacking aften den 26 er den stadig aktuel
From: Martin Mathiassen <none@martin.mathiassen--dansikring.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 21 Jan 2005 11:28:14 +0100

Vil bare høre om der stadig er Happy Hackin Aften den 26 Januar
Beklage jeg ikke kunne i december for meget arbejde ;-(
og vil så hører om der kommer nogen som er 100m mester i firewalls
vil godt selv havde hjælp til min min box med 6 infaces og vil hører om
det vil værer smart at lave noget forarbejde
inden den 26 så som install af OS osv.
boxen indeholder en 350 mhz p2 med 192 mb ram og 6 gb disk og 1 stk 3com
905tx-m og 1 stk intel og 1 stk 570 med 4 porte
box en er ibm pc 300
Så foreslag til om der skal lægges OpenBSD 3.6 eller FreeBSD 5.3 eller
M0N0Wall

Med venlig hilsen
With regards
Martin Mathiassen