ODBC driver

From: Torben Gregersen (none@flt6000--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 21 Jan 2005 - 11:06:23 CET

From: "Torben Gregersen" <none@flt6000--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: ODBC driver
Date: Fri, 21 Jan 2005 10:06:23 +0000

Hejsa

Skal lige høre om der er nogen her som kan hjælpe med et lille problem

Jeg skal fra en FreeBSD fange en paradox database på en windows 2000
server...

Har installeret ODBC under php4, men når jeg prøver at connecte til serveren
får jeg besked om at der ikke er specificeret en driver....

Så vidt jeg kan se, skal de anvigives i odbc.ini ??

Næste problem er så, hvad der lige skal stå der... har googlet lidt, men
finder ikke lige svaret nogen steder :-(

Så hvis nogen her lige har svaret / en guide eller ligende ville det være en
god ting :-D

mvh

Torben

Find det, du søger på MSN Søg http://search.msn.dk