Re: pf, kan ikke connecte til dem der indenfor firewallen

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 Feb 2005 - 19:02:02 CET

Date: Mon, 28 Feb 2005 19:02:02 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: pf, kan ikke connecte til dem der indenfor firewallen

Quoting Tue Topholm (tt@device.dk):
> Hvilken:
>
> den her:
> route add -net 213.173.251.160/27 213.173.251.136
> eller hvad
>
> Skal det gøres på hver maskine, og skal det sidste så være ip'en på den
> maskine man er på.

Paa maskinerne i det ene netvaerk laver du ruter til det andet netvaerk.

> Og hvad hedder det I win, og linux.

Du havde vel ikke forestillet dig, at vi skulle installere linux og
windows og kigge i manualerne for dig? I saa fald skal du lige oplyse en
faktureringsadresse.

> Jeg har prøvet og det eneste jeg kan se den blokere er mine pings, mens hvis
> jeg prøver at tilgå ftp, så får jeg bare en timeout, og der kan jeg ikke se
> at den er blokeret.

Nu husker du vel, at ftp != ftp-data?

--
Winter meant the coming of the lazy wind, which couldn't be bothered to
blow around people and blew right through them instead.