pf, kan ikke connecte til dem der indenfor firewallen

From: Tue Topholm (none@tt--device.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 Feb 2005 - 17:42:04 CET

From: "Tue Topholm" <none@tt--device.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: pf, kan ikke connecte til dem der indenfor firewallen
Date: Mon, 28 Feb 2005 17:42:04 +0100

>Hvis begge netvaerk er placeret bag firewallen, kan du bare oprette de
>netvaerksruter, jeg snakkede om, paa dine maskiner.

Hvilken:

den her:
route add -net 213.173.251.160/27 213.173.251.136
eller hvad

Skal det gøres på hver maskine, og skal det sidste så være ip'en på den
maskine man er på.

Og hvad hedder det I win, og linux.

>Virker alt saa? Det tyder paa, at trafikken mellem de to subnet ryger ud
>gennem firewallen. Du bliver noedt til at tcpdumpe hele vejen for at
>finde ud af det.

Jeg har prøvet og det eneste jeg kan se den blokere er mine pings, mens hvis
jeg prøver at tilgå ftp, så får jeg bare en timeout, og der kan jeg ikke se
at den er blokeret.