Re: Velkommen som brugergruppe ved Linuxforum 2005

From: Hack Kampbjorn (none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 20 Feb 2005 - 23:02:12 CET

Date: Sun, 20 Feb 2005 23:02:12 +0100
From: Hack Kampbjorn <none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Velkommen som brugergruppe ved Linuxforum 2005

Der er stadig enkelte ledige pladser paa vores brugergrupperstand (aarets
underdrivelse)

Send mail til bestyr@bsd-dk.dk
[ ] Ja, jeg vil gerne bemande BSD-DKs brugergruppestand til LinuxForum 2005,
     jeg har ikke billet til LinuxForum og skal derfor bruge en fribillet
[ ] Ja, jeg vil gerne bemande BSD-DKs brugergruppestand til LinuxForum 2005,
     jeg har allerede billet til LinuxForum
[ ] Ja, jeg vil gerne hjaelpe til paa BSD-DKs brugergruppestand en time
     eller to, jeg har allerede billet til LinuxForum

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Hack Kampbjørn