Installer OpenBSD 3.5 på en Soekris net4801

From: Jakob Kjøller (none@jakob--kjollers.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 06 Feb 2005 - 02:07:47 CET

From: Jakob Kjøller <none@jakob--kjollers.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Installer OpenBSD 3.5 på en Soekris net4801
Date: Sun, 6 Feb 2005 02:07:47 +0100

Hej

Jeg har en net4801 som jeg er i gang med at installere en OpenBSD på.

Jeg har fulgt nogle forskellige vejledninger på nettet bla.
http://www.azbsd.org/~marco/obsd/4/soekris.html , men er kommet så langt at
jeg skal have ”filet” nogle pakker til, da der jo ikke kan være alt på en
128 mb flash diske.

Pakkerene som skal ryddes ud i er bsd, bsd.rd, base35.tgz, etc35.tgz men da
jeg ikke her hjemme i OpenBSD, så ved jeg ikke hvad der kan/må fjernes.

Målet er en router/firewall/gateway/accesspoint, er der nogle som kan hjælpe
mig?

På forhånd tak.

Mvh

Jakob