Re: Meget lav lyd (snd_ich)

From: Joachim Bondo (none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 04 Feb 2005 - 07:42:10 CET

Subject: Re: Meget lav lyd (snd_ich)
From: Joachim Bondo <none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 03 Feb 2005 22:42:10 -0800

On Wed, 2005-02-02 at 10:56 +0100, Flemming Jacobsen wrote:
> Min Thinkpad har nogle keys til at styre volumen, som justerer et
> kredsløb som BSD ikke kan se. Måske du har noget tilsvarende og
> bare mangler at skrue op?

Det var da en yderst ligetil og glimrende ide - der sidder faktisk et
par knaper (mute, vol +/-) foran, som jeg ikke havde bemærket. De har
dog desværre ingen effekt under FreeBSD.

Har lige afprøvet lyden under Windows, hvor det lyder som den skal.

God ideer eller henvisninger modtages med glæde,
Joachim