Re: Mac keyboard layout.

From: Michael Rasmussen (none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 16:05:35 CET

Subject: Re: Mac keyboard layout.
From: Michael Rasmussen <none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk mailliste <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 03 Feb 2005 16:05:35 +0100

tor, 03 02 2005 kl. 15:45 +0100, skrev Phil Regnauld:

> Jeg synes Mac tastaturet føler blødt og upræcist i forhold
> til specielt IBM. Efter ThinkPad tastatur, er det meget svært
> at komme tilbage til noget andet.
Jeg har også før sværget til IBM thinkpad - har 3 af slagsen, men jeg
har netop fået en ny, hvor tastaturet næsten kan måle sig med thinkpads.
Det er en HP nc4000. Se http://laptops.dk/?s=297.

Jeg har fået alt til at virke, også mini-pci, med Debian, så mon ikke
man også skulle kunne få en FreeBSD til at virke på den?

Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
michael rasmussen cc
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xD3C9A00E
mir datanom net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir miras org
You two ought to be more careful--your love could drag on for years and
years.