Re: Mac keyboard layout.

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 15:38:50 CET

Date: Thu, 3 Feb 2005 15:38:50 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mac keyboard layout.

Quoting Phil Regnauld (regnauld@starBSD.org):
> Jeg synes Mac tastaturet føler blødt og upræcist i forhold
> til specielt IBM. Efter ThinkPad tastatur, er det meget svært
> at komme tilbage til noget andet.

Jeg har proevet tastaturet paa en iBook (tror jeg), og det var noget
forfaerdeligt skrammel. Dell er endnu vaerre, og Asus har jeg ogsaa kun
daarlige minder om.

Min trofaste X20 er ogsaa ved at vaere godt slidt, saa den lever nok
ikke mange aar endnu, desvaerre. Desvaerre har IBM jo solgt sin sjael
til kineserne (`Lenovo Thinkpad' lyder helt forkert), saa mulighederne
for fornyelse er nok usikre faa aar ude i tiden. Er der kommet noget ud
om planerne for Thinkpad-serien efter salget?

--
There is no place I can go, there is no way I can hide.
It feels like it keeps coming from the inside.