Re: Konfigurations oversigt over serverpark

From: Mikkel U. (none@mikkel--egotrip.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 18 Aug 2005 - 21:34:29 CEST

Date: Thu, 18 Aug 2005 21:34:29 +0200
From: "Mikkel U." <none@mikkel--egotrip.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Konfigurations oversigt over serverpark

axel.kellermann@risoe.dk wrote:
> Hej
>
> Vi har ca 100 servere + en del netværksudstyr + regnecluster (240 maskiner).
> Dette dokumenteres med forskellige tekstdokumenter, konfigurationsfiler og hvad folk har inde i hovedet.
> Så det er spredt ud over hele grænsefladen.
> Derfor er dokumentationen svært tilgængeligt.
>
> Jeg leder efter et system der kan være med til at løse dette problem.
> Er der nogle af jer der har kendskab til et system der er beregnet til det eller et CMS der kan tilpasses.
>
> Nogle af de oplysninger jeg ønsker at gemme er:
> *****
> [...]

På mit arbejde har vi opsat en Wiki, hvor alle så skriver dokumentation
ind, for det område de nu sidder med. Det virker perfekt, og er meget
nemt at opdatere. Diverse guides til opsætning af Unix maskiner osv osv,
er også at finde på Wiki'en

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein