Konfigurations oversigt over serverpark

From: axel.kellermann@risoe.dk
Date: Thu 18 Aug 2005 - 11:50:27 CEST

Date: Thu, 18 Aug 2005 11:50:27 +0200
From: axel.kellermann@risoe.dk
Subject: Konfigurations oversigt over serverpark
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej

Vi har ca 100 servere + en del netværksudstyr + regnecluster (240 maskiner).
Dette dokumenteres med forskellige tekstdokumenter, konfigurationsfiler og hvad folk har inde i hovedet.
Så det er spredt ud over hele grænsefladen.
Derfor er dokumentationen svært tilgængeligt.

Jeg leder efter et system der kan være med til at løse dette problem.
Er der nogle af jer der har kendskab til et system der er beregnet til det eller et CMS der kan tilpasses.

Nogle af de oplysninger jeg ønsker at gemme er:
*****
Stamdata på maskiner og udstyr
        Servicekontrakt
        Funktion/Services