Re: at købe en laptop.

From: Jens Teglhus Møller (none@jtm--mostlyharmless.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Apr 2005 - 12:06:36 CEST

Date: Mon, 18 Apr 2005 12:06:36 +0200 (CEST)
Subject: Re: at købe en laptop.
From: "Jens Teglhus Møller" <none@jtm--mostlyharmless.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Hejsa
>
> jeg har langt om længe fundet penge til en laptop.
>
> Planen er at den skal køre FreeBSD 5.x med X.org og KDE
> for at skrive noter/opgave fra som stud.med
>
> nu er det så lige jeg vil spørge om det her er et fornuftigt valg.
>
> Product name:
> Centrino 1.6GHz (Dothan), 512MB DDR333, 60GB HD (8MB Cache), 15†TFT,
> Combo
> DVD+CDRW, ATI Radeon 9700/128MB VGA, 54MBIT WLAN, LAN, Card Reader
>
> http://www.shgcomputers.com/produkter/infobox.asp?mode=specs&language=UK&varenr=550480

> [...]

Jeg ville personligt give min højre arm for at få fingre i en IBM A31P som
i min verden er den ultimativt fedeste bærbar nogen sinde, men måske er
den en lille smule overkill til det nævnte behov. Har pt. en A21P og den
er også rigtigt fed, men den savner efterhånden lidt cpu kraf og
hukommelse.

Hvorfor var det lige at ibm holdt op med at producere A serien?

/jtm