Re: at købe en laptop.

From: Michael Rasmussen (none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 17 Apr 2005 - 21:36:51 CEST

Subject: Re: at købe en laptop.
From: Michael Rasmussen <none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sun, 17 Apr 2005 21:36:51 +0200

s¸n, 17 04 2005 kl. 20:54 +0000, skrev Steffen Fr¸kj¿r:

> nu er det så lige jeg vil sp¸rge om det her er et fornuftigt valg.
>
> Product name:
> Centrino 1.6GHz (Dothan), 512MB DDR333, 60GB HD (8MB Cache), 15¡ TFT, Combo
> DVD+CDRW, ATI Radeon 9700/128MB VGA, 54MBIT WLAN, LAN, Card Reader
>
> http://www.shgcomputers.com/produkter/infobox.asp?mode=specs&language=UK&varenr=550480

Tre kommentarer:
1) Wlan er en besv¿rlig ting med OSS, så derfor b¸r du få de n¸jagtive
specs på chipset og producent
2) Umiddelbart synes jeg v¿gten lyder lidt voldsomt.
3) Batterilevetiden skal du tage med et meget stort gran salt - regn
ikke med mere end 2-2½ time i gennemsnit

Nu står der ikke noget om prisen, men hvis den er i n¿rheden af 10.000,
vil jeg anbefale dig at tage et kik på denne her:
http://www.laptops.dk/?s=335

Thinkpad virker bare med *BSD/Linux, da mange udviklere har en sådan/IBM
satser på segmentet. jmfc.

Personligt
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
michael rasmussen cc
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xD3C9A00E
mir datanom net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir miras org
The man who sets out to carry a cat by its tail learns something that
will always be useful and which never will grow dim or doubtful.
-- Mark Twain