at købe en laptop.

From: Steffen Frøkjær (none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 17 Apr 2005 - 22:54:28 CEST

From: Steffen Frøkjær <none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: at købe en laptop.
Date: Sun, 17 Apr 2005 20:54:28 +0000

Hejsa

jeg har langt om længe fundet penge til en laptop.

Planen er at den skal køre FreeBSD 5.x med X.org og KDE
for at skrive noter/opgave fra som stud.med

nu er det så lige jeg vil spørge om det her er et fornuftigt valg.

Product name:
Centrino 1.6GHz (Dothan), 512MB DDR333, 60GB HD (8MB Cache), 15” TFT, Combo
DVD+CDRW, ATI Radeon 9700/128MB VGA, 54MBIT WLAN, LAN, Card Reader

http://www.shgcomputers.com/produkter/infobox.asp?mode=specs&language=UK&varenr=550480

Er der nogen der har kendskab til en sådan, og er det et godt valg til den
givende opgave.

--
Steffen Frøkjær