Re: FreeBSD hosting

From: Jacob Atzen (none@jacob--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 20:33:04 CEST

Date: Tue, 12 Apr 2005 20:33:04 +0200
From: Jacob Atzen <none@jacob--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD hosting

On Tue, Apr 12, 2005 at 08:15:06PM +0200, Gorm J. Siiger wrote:

> Du kunne jo overveje at blive forhandler hos en udbyder, så kan du stå med
> kundeforholdet og lade de professionelle håndtere maskineriet bagved.

Jeg tror du misforstår min tidligere udtalelse. Det er ikke meningen det
her skal være et job. Det er primært en hygge server, som bare skal være
stabil nok til at jeg kan køre websites for folk på den. Jeg har ikke
planer om at starte en webhotel forretning. De "kunder" jeg har er
indforståede med vilkårene.

--
Med venlig hilsen
- Jacob Atzen