Re: FreeBSD hosting

From: Simon Østengaard (none@simon--ostengaard.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 20:32:59 CEST

Date: Tue, 12 Apr 2005 20:32:59 +0200
From: Simon Østengaard <none@simon--ostengaard.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD hosting

Jeppe Bundsgaard wrote:
> Jeg vil nu nok mene at det kan lade sig gøre for de penge. Jeg har en
> dedikeret server med FreeBSD 5.3. kørende hos www.serverpronto.com til
> 30$ om måneden - og vi taler hurtige nye maskiner, gode forbindelser,
> 99.9% garanteret oppetid. Jeg undersøgte markedet - de danske priser er
> mere end ublu. I tyskland er der et firma der hedder et eller andet jeg
> ikke kan huske - de er noget billigere.

De hedder hosteurope (www.hosteurope.de) og koster ca. 80 euro/måned for
en dedikeret server. Det er dyrere end 30$, men så får man også:
backup 10Gb
gratis trafik (1000Gb)
management kort, så man kan få konsoladgang til serveren gennem sådan en
javaklient og geninstallere sin egen server (med tfpt).

[snip]

/Simon

--
simon@ostengaard.dk

"It is a book about a Spanish guy called Manual. You should read it." -- Dilbert