Re: FreeBSD hosting

From: Jeppe Bundsgaard (none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 20:15:26 CEST

Date: Tue, 12 Apr 2005 20:15:26 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Jeppe Bundsgaard <none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD hosting

Jeg vil nu nok mene at det kan lade sig gøre for de penge. Jeg har en
dedikeret server med FreeBSD 5.3. kørende hos www.serverpronto.com til 30$
om måneden - og vi taler hurtige nye maskiner, gode forbindelser, 99.9%
garanteret oppetid. Jeg undersøgte markedet - de danske priser er mere end
ublu. I tyskland er der et firma der hedder et eller andet jeg ikke kan
huske - de er noget billigere. Men da jeg var kommet mig over mistroen til
at det skulle kunne lade sig gøre at styre en maskine 20.000 km borte
(eller hvor meget det nu er), slog jeg til - og jeg har ikke fortrudt
(endnu...).
Mvh
Jeppe

At 20:09 12-04-2005, you wrote:

>Jeg er igang med genovervejelserne. Problemet er bare, at "kunderne"
>indtil videre er foreninger og hobbyister. Så indtil videre er det meget
>lidt økonomi, der er i det. Og så er det jo svært at konkurrere med
>resten af webhotel markedet og deres absurd lave priser.
>
>--
>Med venlig hilsen
>- Jacob Atzen

Amanuensis Jeppe Bundsgaard
Danmarks Pædagogiske Universitet - The Danish University of Education.
http://www.dpu.dk
Institut for Curriculumforskning
Emdrupvej 101 DK-2400 - Copenhagen NV - Denmark
Tlf.: +45 8888 9882

Email: jeppe@bundsgaard.net
Hjemmeside: http://www.jeppe.bundsgaard.net
Privat tlf.: 66 19 26 06