Re: FreeBSD hosting

From: Jacob Atzen (none@jacob--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 20:09:21 CEST

Date: Tue, 12 Apr 2005 20:09:21 +0200
From: Jacob Atzen <none@jacob--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD hosting

On Tue, Apr 12, 2005 at 08:00:35PM +0200, Anders Søndergaard Jensen wrote:
> Hvis det er den slags kunder der betaler dig penge for dine services,
> burde du nok genoverveje at købe dig til en dedikeret server.
> Det ville jeg i hvert fald gøre...

Jeg er igang med genovervejelserne. Problemet er bare, at "kunderne"
indtil videre er foreninger og hobbyister. Så indtil videre er det meget
lidt økonomi, der er i det. Og så er det jo svært at konkurrere med
resten af webhotel markedet og deres absurd lave priser.

--
Med venlig hilsen
- Jacob Atzen