Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

From: Steffen Frøkjær (none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 07:56:46 CEST

Date: Tue, 12 Apr 2005 07:56:46 +0200
From: Steffen Frøkjær <none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

Allan Wermuth wrote:

> [...]
Intrasant drejning sådan et relativit lille spørsmål kan tage :)

Med hensyn til de mange indkommende forslag syntes jeg det kunne være
sjovt at gøre lidt status :-)

Tvang : lidt svært da det er hende der sider på penge kassen til at købe
ny computer

at køre miniMac : ups min fejl, glæmte at sige den skulle være bærbar.
og Ja vi har overvejet en iBook.

at køre OSX : er ikke helt sikker på at vi er tilfreds med appels måde
at køre opdateringer på, og deres priser på software.

At lade hende selv holde sin windows opdateret.. : jammen hun er selv
intraseret i at kommer væk fra windows da hun ikke gider den ustabilitet

--
Steffen