Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 12:51:13 CEST

Date: Mon, 11 Apr 2005 12:51:13 +0200
From: Per Engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

Allan Wermuth wrote:

> [...]

Hej Allan
Du har da ret i at OSX er en "laekker" pakke, men jeg har svaert ved at
se den som "rigtig" BSD. Hvis ikke for andet, saa i det mindste ud fra
et OSS synspunkt (og maaske det noget alternative 'hier') og det er det
jeg arbejder ud fra - altsaa at faa udbredt "rigtig" BSD [OSS] uanset
kuloer. Derudover mener jeg at KDE sagtens kan matche OSX i
funktionalitet for selv den mest uerfarne bruger. Kommer brugeren fra
wintendo vil jeg endda mene at KDE staar staerkere end OSX.

Jeg kan godt foelge din argumentation og tankegang, men jeg er ikke
enig. Vi skal ogsaa passe paa at vi ikke forgoejler os selv ind i en
stereotyp BSD_er_kun_for_servere tankegang. *BSD kan sagtens saettes op
som en kanon arbejdsstation for ikke-IT-kyndige, hvilket jeg ikke er et
sekund i tvivl om at du udemaerket ved Allan. Vi maa bare ikke selv
vaere bremseklodsen saadan rent mentalt.

Hygge!

/per
per@xterm.dk