Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

From: Christian Laursen (none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 10:31:29 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]
From: Christian Laursen <none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 11 Apr 2005 10:31:29 +0200

"Allan Wermuth" <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Jeg synes også, at wintendo "sucks", men at anbefale *BSD til
> almindelige brugere mener jeg ikke umiddelbart gavner de forskellige
> *BSD projekter, idet ingen af distributionerne umiddelbart tilgode-
> ser en gennemsnitsbrugers krav til brugervenlighed. Almindelige
> brugere har efter min vurdering sværere ved, at patche eller køre
> en "make world" på *BSD, end de har ved en automatiseret op-
> datering på f.eks. Windows.

Kan de almindelige brugere holde en windows koerende med opdateringer
og det hele uden engang imellem at faa en eller anden, der ved lidt mere,
til at komme og hjaelpe lidt?

Hvis ikke goer det vel naeppe den store forskel, udover at den der kommer
og hjaelper slipper for at sidde og bande over systemet, naar han/hun er
der.

--
Christian Laursen