Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 01:08:06 CEST

Date: Mon, 11 Apr 2005 01:08:06 +0200
From: Per Engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

Hack Kampbjørn wrote:

> Igår 8-)

Det regnede jeg ogsaa med fra dig Hack :)

> /me venter spændt på 19. maj

/me too
Har set at Klavs/Linuxpusher nu har pre-order paa obsd, fbsd mm. (saadan
Klavs!) og har bestilt hos Klavs igen-igen.

> Arghhh, det er alligevel en del oveni Maj/November rutinen. Men det er
> meget bedre at få vores firmaer til at sponsorere. For mit firma ville
> 1.000 kr om måneden vare for meget med mindre det er en del af vores
> hosting udgifter (hvis I laver en EasyOpen skal jeg nok få solgt den
> internt) men 12.000 om året er ikke.

En EasyOpen (a.k.a. OpenBSD 3.7) er paa vej :)
Ideen med at faa firmaet til at give en beloeb evt. bare een gang
aarligt, er en rigtig god ide!

/per
per@xterm.dk

"We're sysadmins. To us, data is protocol-overhead"
--unknown