Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

From: Hack Kampbjørn (none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 00:10:05 CEST

Date: Mon, 11 Apr 2005 00:10:05 +0200
From: Hack Kampbjørn <none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

Per Engelbrecht wrote:
> P.P.S hvornaar har du forioevrigt sidst sendt 1-200 kroner afsted til
> dit favorit BSD projekt ? .. :)

Igår 8-)
/me venter spændt på 19. maj

> Forslag: lav evt. en aftale med din bank og lad Dem overfoere 100,-/mdr.
> (det maerker man helt aerligt ikke, men det 1.200 godt givet pr. aar)
> Dette gaelder IKKE studerende, de har for lidt i forvejn.

Arghhh, det er alligevel en del oveni Maj/November rutinen. Men det er
meget bedre at få vores firmaer til at sponsorere. For mit firma ville
1.000 kr om måneden vare for meget med mindre det er en del af vores
hosting udgifter (hvis I laver en EasyOpen skal jeg nok få solgt den
internt) men 12.000 om året er ikke.

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Hack Kampbjørn