Re: At lokke kærsten til at køre BSD

From: Soeren Straarup (none@xride--x12.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 10 Apr 2005 - 20:59:07 CEST

Date: Sun, 10 Apr 2005 20:59:07 +0200 (CEST)
From: Soeren Straarup <none@xride--x12.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: At lokke kærsten til at køre BSD

On Sun, 10 Apr 2005, Henrik Kramshøj wrote:

> Hvad er der nu galt med tvang? ;-)
>
> Jeg har langtidsudlånt min iBook til kæresten som erstatning
> af hendes gamle Windows 95 PC med 16MB ram
>
> Jeg har sagt at hun gerne må få windows, men at jeg ikke vil
> hjælpe med at løse problemerne på den
> - ergo bliver hun på iBook'en
>
> Hun har netbank i Danske Bank som virker, hun har selv fundet en
> CD med kortspil til Mac/PC i en forretning, hun modtager alskens
> sjov og ballade fra veninderne - og kan trygt åbne det på Mac OS X
>

> Jeg tvivler på at hun ville være tilfreds med en KDE ...

> [...]

JA ..

Jeg håber at vores datter vil spille/lege med *BSD ..
Men hvis det er datter som fader så er der ikke nogle problemer.
Indtil vidre har hun været glad for sin laptop med FreeBSD+ en del
system konfigurering, men hun er kun 2 år..

\Søren

Soeren Straarup | aka OZ2DAK aka Xride
FreeBSD wannabe | FreeBSD since 2.2.6-R
   'We wanted to believe. But the tools