Re: Firewall books

From: Anders H. Nielsen (none@ext-anders.h.nielsen--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 02 Sep 2004 - 10:11:31 CEST

Subject: Re: Firewall books
From: "Anders H. Nielsen" <none@ext-anders.h.nielsen--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 02 Sep 2004 10:11:31 +0200

On Thu, 2004-09-02 at 09:47, ext Anders Lund wrote:
> Enig. Købte den (og fik den signeret), da Cheswick talte ved Linuxforum
> 2003.

Ha! Den ka jeg slå - gjorde det samme, men da jeg nåede frem i køen til
signering kiggede han mææærkeligt på mig og sagde
> "You're a very special boy, you know?
> You're number 42 who's bought this book today..."

, og efterfølgende skrev han "42" og et citat indeni. Stor dag!

Men jo, bogen er glimrende.

/a

--
Girls are like domain names - the ones I like are already taken.
- But hey, I can still get one from a strange country...