Re: Firewall books

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 02 Sep 2004 - 12:33:04 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Firewall books
Date: Thu, 2 Sep 2004 12:33:04 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 2/9-2004, at 10.11, Anders H. Nielsen wrote:

> Ha! Den ka jeg slå - gjorde det samme, men da jeg nåede frem i køen til
> signering kiggede han mææærkeligt på mig og sagde
>
> , og efterfølgende skrev han "42" og et citat indeni. Stor dag!

Det var en fantastisk dag!

I min skrev han "This one is much better" fordi han sekundet inden
havde signeret den første udgave fra 1994 som jeg havde med
- og han begyndte endda at rette i den gamle udgave :-))

Eksempelvis er der en fejl på side 55 hvor Brent Chapman er citeret.
Cheswick skrev: " Brent didn't say this"

Henrik

PS I den første skrev han "Wow! A second printing - ches"

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000