2 OpenBSD spg.

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 07 Oct 2004 - 21:55:00 CEST

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: 2 OpenBSD spg.
Date: Thu, 07 Oct 2004 21:55:00 +0200

Hej

Jeg kører i øjeblikket OpenBSD 3.3 som primær firewall, hvad ellers:-)

Jeg vil gerne op og køre ver. 3.5. Jeg har ikke kunnet finde nogen færdig
lavet iso-filer af en OpenBSD 3.5, men kun op til ver. 3.3 på
planetmirror.com. Jeg har ledt med google efter en ver 3.5, men uden held.

Er der nogen der kender et PÅLIDELIGT sted, hvor jeg kan hente en OpenBSD
3.5 iso-fil?

Andet spørgsmål er:

Jeg vil gerne installere og opgradere (build world) den nye firewall, inden
den overhovedet kommer i kontakt med det farlige internet. Derfor vil jeg
gerne kunne lægge den seneste "source opdatering" på en cd/dvd. Da jeg kun
har en brænder i min M$ Windows XP maskine vil jeg gerne kunne hente
opdateringen fra den.
Kan jeg det, hvordan og hvorfra?

På forhånd tak.

/Allan.