Re: FreeBSD, firefox1.0 og java

From: Gitte Wange (none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 26 Nov 2004 - 11:21:40 CET

From: Gitte Wange <none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD, firefox1.0 og java
Date: Fri, 26 Nov 2004 11:21:40 +0100

On Thursday 25 November 2004 22:39, Claus Guttesen wrote:

> Jeg har oversat jdk 1.4 til FreeBSD (-march=i686) og
> lavet en pakke (eller portupgrade gjorde det for mig,
> så dygtig er jeg heller ikke), den kan jeg sende til
> dig, så du slipper for at skulle oversætte et par
> timer.

Jeg prøvede forleden på min laptop (ThinkPad R40 - FreeBSD 5.3-RELEASE) og det
gik ikke specielt godt. Nu kan jeg ikke huske fejlbeskeden men min
konklussion var noget i retning af "fint jeg skal ikke bruge java under bsd".

Du må gerne prøve at sende mig din pakke (eller smide den op et sted jeg kan
hente den) og så vil jeg forsøge med den. Kompilering går i hvert fald ikke
godt her.

Hilsen Gitte