Re: FreeBSD, firefox1.0 og java

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 25 Nov 2004 - 22:39:56 CET

Date: Thu, 25 Nov 2004 22:39:56 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD, firefox1.0 og java
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Nu inden jeg giver mig til at spilde en hel aften på
> at compilere
> og eksperimentere, så vil jeg lige høre om der er
> nogen der på en
> FreeBSD har fået java til at spille sammen med
> firefox1.0, og
> hvordan de i givet fald gjorde.

Jeg har oversat jdk 1.4 til FreeBSD (-march=i686) og
lavet en pakke (eller portupgrade gjorde det for mig,
så dygtig er jeg heller ikke), den kan jeg sende til
dig, så du slipper for at skulle oversætte et par
timer.

Så skulle det vidst nok "blot" være noget med at linke
til en fil, som ligger et eller andet sted, mener det
er beskrevet i Makefilen til firefox eller mozilla.

> (Ja, jeg skal til at have webbank til at fungere)

Tæskehold via internet, hmm, har jeg aldrig læst om
;-)

Claus