Re: FreeBSD, firefox1.0 og java

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 26 Nov 2004 - 09:22:52 CET

Date: Fri, 26 Nov 2004 09:22:52 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD, firefox1.0 og java

On Thu, Nov 25, 2004 at 10:33:31PM +0100, Flemming Jacobsen wrote:
> Nu inden jeg giver mig til at spilde en hel aften på at compilere
> og eksperimentere, så vil jeg lige høre om der er nogen der på en
> FreeBSD har fået java til at spille sammen med firefox1.0, og
> hvordan de i givet fald gjorde.

Jeg har i langtid brugt mozilla/firefox og java på freebsd og det fungerer
fint. Ja alstå ligeså fint som på Linux :/
Java-plugin'et bliver ikke stoppet førend man lukker hele mozilla/firefox og
det er lidt irriterende når man har startet java i en tab.
I det hele taget er jeg temmelig sikker på at tabs og sikkerhed ikke rigtigt
var to ord der hang sammen da mozilla-folkene designede tabs. Det er muligt
at bruge JavaScript på tværs af tabs fx.

Tilbage til svaret - ja java virker fint på intel-platformen.

Sven