Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Nov 2004 - 15:12:14 CET

Date: Wed, 24 Nov 2004 15:12:14 +0100 (CET)
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

On Wed, 24 Nov 2004, Gitte Wange wrote:

> Udover at jeg synes mit kort er vildt mærkelig (jeg skal glo på Salvador Dali
> de næste 8 år!)

Det billede har du vel selv valgt?

> så skal jeg nu drøne rundt med mit pas for at identificere
> mig selv. Det er fandme ufedt!

Det kan selvfølgelig være et issue for folk uden kørekort. Omvendt
fungerer det da fint i andre lande uden billede på kortet, så det er jo
primært en bekvemmelighed.

> Jeg har spurgt min bank om jeg ikke kunne få et ID-kort i stedet,

Kan du ikke bare gå ned på kommunekontoret og få et af de der ID-kort, som
unge kan bruge for at få lov at købe alkohol? :-)

> Jeg er så en af dem der synes det er fint nok at jeg skal betale for en
> service.

Det kan jeg så godt være enig i, men det ville efter min mening være mere
fair at opkræve gebyret direkte fra kunden i stedet for at tørre det af på
butikken.

> Desuden kan jeg se på min konto at det er minimalt hvad jeg betaler
> i gebyrer.

Nu har vi samme bank, og jeg synes faktisk, at de er ved at blive lidt BG
Bank-agtige, hvad angår gebyrer. :-(

Nå, men det er jo ikke BSD-snak, det her, så:

Er der nogen, der har planer om at mødes over noget mad inden aftenens
arrangement?

--
Jens