Re: optimere verden og kerne på FreeBSD

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Nov 2004 - 11:23:13 CET

Date: Wed, 24 Nov 2004 11:23:13 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: optimere verden og kerne på FreeBSD
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Jeg vil gøre opmærksom på at fx. FreeBSD udviklerne
> ikke anbefaler mere end
> -O i forbindelse med 5.x og gcc3.4. Generelt

Ja og nej. Som omtalt bør udviklerne skrue -O2 på, så
det kan være med til at afsløre kode som skal
om/renskrives. En debat om samme emne på
freebsd-current som sagde at nu var -O2 understøttet.

Jeg har oversat alle mine 5.3-servere med -O2,
kerne/verden og programmer. Og det har fungeret uden
at jeg har kunne finde fejl.

De fejl der har været, har været relateret til f.eks.
ImageMagick 6.0.2, som ser ud til at være væk med
6.0.6, og ikke relateret til -02.

Claus