Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 10:48:39 CET

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Nye muligheder for BG/DB netbank
Date: Tue, 23 Nov 2004 10:48:39 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 23/11-2004, at 10.12, Tony Albers wrote:

> Og så mangler vi blot alle de små banker også..
>
> Bankdata (der laver en del af løsningerne til de små banker) er så
> blå(IBM) at det halve kunne være nok, og SDC er gift med Mickeysoft,
> så det ser til gengæld lidt skidt ud.
Nu er min bank jo en af de små og min bankløsning er så vidt jeg er
orienteret
lavet af bankdata - og den virker.
(et link indeholder eksempelvis
/wps/bankdata/jsp/html/da/StartFrameset.jsp)

> Men det er rart at høre om Jyske -at de trods alt tænker sig lidt om.
> (de kører forresten også en næsten ren Mickeysoft-forretning)
Jyske bank har gennem mange år kørt den politik og det lyder besnærende.

Til gengæld kunne de ikke matche min nuværende bank - Nordjyske bank
på hverken priser, tilbud, renter osv. Jeg har været nede med mine
oplysninger
og de gav op da de så hvad jeg havde :-)

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000