Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

From: Tony Albers (none@tony--albers-data.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 12:38:47 CET

Date: Tue, 23 Nov 2004 11:38:47 +0000
From: Tony Albers <none@tony--albers-data.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

Hej Christian,

Jotak, det går stille og roligt. Jeg arbejder stadig på at banke en
kundekreds op herude på landet. Det er et langsommeligt arbejde, men det
går da fremad. Sjovt nok er folk herude ikke så bange for Open Source /
Linux / FreeBSD osv. som man skulle tro. Jeg har allerede et par kunder
der kører FBSD på deres webservere, og de er meget glade for det. Jeg
har også nogle der spørger om ikke deres windoze kan skiftes ud, men de
er som regel bundet på hænder og fødder af deres applikationsleverandører.

Det lyder forresten spændende det der med at Solaris skal hen og blive
OpenSource.

Jeg er begyndt at hjælpe lidt til i DjurslandS.net, som er en frivillig
organisation der arbejder for billigt bredbånd til folk der bor på
Djursland. Det regner jeg med kan generere noget omsætning på længere sigt.

Er der blevet ansat en ny i mit gamle job i Århus? Det er efterhånden
længe siden jeg har været derinde. (Det er jo ikke hver dag man kommer
til storbyen :)

Nå, så Daniel-San er gået til IBM? Jaja, vi må da håbe at han får det
godt -han er jo en fin fyr.

Hils banden,

--

Med venlig hilsen,