Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

From: Tony Albers (none@tony--albers-data.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 10:12:03 CET

Date: Tue, 23 Nov 2004 09:12:03 +0000
From: Tony Albers <none@tony--albers-data.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

Og så mangler vi blot alle de små banker også..

Bankdata (der laver en del af løsningerne til de små banker) er så
blå(IBM) at det halve kunne være nok, og SDC er gift med Mickeysoft, så
det ser til gengæld lidt skidt ud.

Men det er rart at høre om Jyske -at de trods alt tænker sig lidt om.
(de kører forresten også en næsten ren Mickeysoft-forretning)

blot en observation..

/tony

--

Med venlig hilsen,