Re: ACPI under FreeBSD 5.3 STABLE

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 Nov 2004 - 20:30:55 CET

From: Allan Wermuth <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: ACPI under FreeBSD 5.3 STABLE
Date: Fri, 19 Nov 2004 20:30:55 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Nov 19, 2004, at 5:12 PM, Morten Liebach wrote:

> Saa skal du have fat i current OpenBSD, det er ikke i 3.6 release.
>
> Og current ath(4) driverens reverse-engineerede firmware understoetter
> kun AR5210 revisionene af Atheros netkortet saa vidt jeg ved, AR5212
> som
> jeg selv har er ikke understoettet.
>
> Men ... mansiden haevder at AR5211 og AR5212 er supportet nu, saa enten
> er der sket et commit jeg ikke har set, eller ogsaa er der en fejl i
> mansiden der nok er importeret direkte fra FreeBSD. Proev.
>
> Alternativt er der en meget god chance for at hvis du kan faa fingrene
> [...]

Jeg tror ikke, at jeg vil binde an med Current, så det er da muligt at
jeg
skal finde mit gamle PCMCIA kort frem igen, indtil atheros kortet er
under-
støttet i OpenBSD Release.

Det kan jeg også godt leve med. Vigtigere er det, at maskinen ikke "dør"
fordi man rammer Fn-knappen, med lillefingeren, istedet for SHIFT.

mvh

--
Allan Wermuth
Driftsingeniør, IT-service - Syddansk Universitet