Re: ACPI under FreeBSD 5.3 STABLE

From: Morten Liebach (none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 Nov 2004 - 17:12:29 CET

Date: Fri, 19 Nov 2004 17:12:29 +0100
From: Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: ACPI under FreeBSD 5.3 STABLE

On 2004-11-19 14:07:19 +0100, Allan Wermuth wrote:

> [...]

Saadan er OpenBSD tit. :-)

> Nu mangler jeg lige og læse lidt mere dokumentation, og få kompileret under-
> støttelse af mit trådløse atheros netkort ind i kernen.

Saa skal du have fat i current OpenBSD, det er ikke i 3.6 release.

Og current ath(4) driverens reverse-engineerede firmware understoetter
kun AR5210 revisionene af Atheros netkortet saa vidt jeg ved, AR5212 som
jeg selv har er ikke understoettet.

Men ... mansiden haevder at AR5211 og AR5212 er supportet nu, saa enten
er der sket et commit jeg ikke har set, eller ogsaa er der en fejl i
mansiden der nok er importeret direkte fra FreeBSD. Proev.

Alternativt er der en meget god chance for at hvis du kan faa fingrene i
Sam Lefflers FreeBSD firmware saa er OpenBSD driveren binaert
kompatibel, og saa vil det nok bare virke.

Det er noget i den stil jeg har taenkt mig at eksperimentere med
"snart". Hvis ikke det virker er der en der kommer til at laane mig mit
MA-401 kort tilbage...

Med venlig hilsen
                                 Morten

--