Re: authlog+sshd: Grund til bekymring?

From: Thomas L. Kjeldsen (none@tlk--mayi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 07 Nov 2004 - 17:18:10 CET

Date: Sun, 7 Nov 2004 17:18:10 +0100
From: "Thomas L. Kjeldsen" <none@tlk--mayi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: authlog+sshd: Grund til bekymring?

Hep,

Michael Knudsen wrote:
> Punkt 1 fjerner ikke beskeder fra loggen, men det goer det yderst
> usandsynligt, at de kommer ind. Dette ville jeg vaelge at goere uanset

Ved du hvorfor disse beskeder kommer i loggen? Jeg kan ikke se nogen god
grund til at sshd logger [implicit mislykkede] forsoeg paa at logge ind
vha passwords naar den er sat op til kun at tillade login vha noegler.
Det lugter af at der bliver udfoert kode i sshd som ikke behoever blive
udfoert, hvilket jeg godt kan forstaa goer verden nervoes.

vh Thomas