Re: Politik

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 May 2004 - 20:01:07 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Politik
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 25 May 2004 20:01:07 +0200

In message <none@20040525175636.GD10282--pd-house.dk.lh.bsd-dk.dk>, Anders Mundt Due writes:
> [...]

Der er forskel på at være "apolitisk" og "upolitisk".

Hvis man er apolitisk har man ingen politik (og vil ikke have en).

Hvis man er upolitisk har man sandsynligvis en politik men holder
den under låg.

Uden at gøre mig klog på det var det mit indtryk at BSD-DK er apolitisk,
mest i lyset af at der er andre decideret politiske foreninger der
bedre kan tage sig af den slags.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956